Σχεδιασμός – διαχείριση διαφήμισης σε Google ads
Δεν εμφανίζονται όμως σε τυχαίες αναζητήσεις, αλλά σε αναζητήσεις χρηστών σε λέξεις και μικροφράσεις που ταυτίζονται με τις λέξεις και μικροφράσεις που έχει οριστεί να εμφανίζεται η συγκεκριμένη διαφημιστική καμπάνια. Αυτό σημαίνει ότι ο μεν χρήστης βλέπει διαφημίσεις του περιεχομένου που αναζητά και οι συγκεκριμένες διαφημίσεις προβάλλονται στο κοινό που ενδιαφέρεται για το περιεχόμενό τους και αναζητά σχετικές πληροφορίες.
Για να είναι λοιπόν επιτυχημένη μια διαφημιστική καμπάνια adwords έχει μεγάλη σημασία να σχεδιαστεί και να δομηθεί σωστά, με βάση το περιεχόμενο και τους στόχους της ιστοσελίδας που θα προβληθεί, και να καθοριστούν επακριβώς οι λέξεις και μικροφράσεις στις οποίες θα προβάλλεται. Στόχος είναι να επιτύχει το μέγιστο προσδοκόμενο αποτέλεσμα και να αποφευχθεί προσέλκυση μη επιθυμητού κοινού και άσκοπα click = μη ανταποδοτικό κόστος.
- Την προσαρμογή της διαφημιστικής σας καμπάνιας για κινητά
- Την δημιουργία διαφημίσεων με κείμενα ή με εικόνες
- Την δημιουργία και διαχείριση διαφημίσεων Google Display Ads, δηλαδή διαφημίσεων με εικόνες ή banners, που εμφανίζονται είτε στις αναζητήσεις της Google είτε σε ιστοσελίδες που ανήκουν στο σε ιστοσελίδες που ανήκουν στο Google Display Network
- Τον σχεδιασμό και την δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας video στο Youtube
- Στοιχείο Λίστας
- Τον σχεδιασμό και την διαχείριση διαφημιστικής καμπάνιας remarketing
- Tον σχεδιασμό, τη δημιουργία και την παρακολούθηση – διαχείριση της διαφημιστικής καμπάνιας Google Ads σε στοχευμένο κοινό του εξωτερικού
- Τον σχεδιασμό και την δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας για facebook και Instagram