Προ-ανάλυση της ιστοσελίδας
Προ-ανάλυση της ιστοσελίδας, έρευνα σχετικά με τον τρόπο που αναζητούν οι χρήστες του διαδικτύου πληροφορίες σχετιζόμενες με τις δικές σας υπηρεσίες, τα πλεονεκτήματά σας και τις πληροφορίες που παρέχονται μέσω της ιστοσελίδας σας
Ανάλυση ανταγωνιστικών ιστοσελίδων
Ενδεικτική ανάλυση ανταγωνιστικών ιστοσελίδων και σύγκριση των χαρακτηριστικών SEO με την δική σας
Διαμόρφωση μικροφράσεων
Διαμόρφωση των κατάλληλων μικροφράσεων – κλειδιά και σωστή τοποθέτησή τους στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας
Εμπλουτισμό κώδικα στην ιστοσελίδα
Εμπλουτισμό του κώδικα της ιστοσελίδας, σωστά tags H1,H2, H3, H4, σωστά metadata (title, description) ανά σελίδα της ιστοσελίδας, βελτιστοποίηση URL, υποβολή σε όλους τους σημαντικούς καταλόγους και τις μηχανές αναζήτησης, XML sitemaps, robots txt και robot meta tags, και πολλά άλλα ώστε η ιστοσελίδα να αξιολογείται θετικά από τον πολύπλοκο αλγόριθμο της Google
Εκτός από τα παραπάνω ας δούμε με ποιες τεχνικές μπορούμε να πετύχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα, που δεν είναι άλλο από το να βγαίνει η ιστοσελίδα μας στη πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων της Google.
Πέρα από τα metadata και τον σωστό κώδικα που είναι η βάση πάνω στην οποία θα χτιστεί το SEO μας, να είστε βέβαιοι ότι το περιεχόμενο παίζει πολύ σημαντικό ρόλο.
Και πλέον, με τον υψηλό ανταγωνισμό που υπάρχει δεν αρκεί απλά το καλό και ποιοτικό περιεχόμενο, αλλά ένας συνδυασμός αυτού, με όσο γίνεται πιο αναλυτικό, σαφές και στοχευμένο περιεχόμενο, γεμάτο με ενδιαφέρουσες πληροφορίες και στοιχεία.
Στους περισσότερους χρήστες αρέσει, όταν ψάχνουν κάτι, να βρίσκουν λεπτομερείς οδηγούς και άρθρα που αναλύουν διεξοδικά το θέμα που τους ενδιαφέρει και τους δίνει πολλές χρήσιμες και συγκεντρωμένες πληροφορίες.
Και όπως είναι κατανοητό όταν βρουν μια σελίδα με τέτοιο περιεχόμενο θα αφιερώσουν περισσότερο χρόνο για να μελετήσουν το περιεχόμενο της αυξάνοντας έτσι τον χρόνο παραμονής στην ιστοσελίδα (dwell time).
Μη φοβάστε ότι θα κουράσετε τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας με πολλές πληροφορίες. Αρκεί βέβαια αυτές οι πληροφορίες να έχουν ενδιαφέρον, να μην είναι φλύαρες και να τους προσφέρουν το «όνειρο» των διακοπών που αναζητούν.
Πως όμως θα το πετύχουμε αυτό για το δικό σας site;
Και όπως είναι κατανοητό όταν βρουν μια σελίδα με τέτοιο περιεχόμενο θα αφιερώσουν περισσότερο χρόνο για να μελετήσουν το περιεχόμενο της αυξάνοντας έτσι τον χρόνο παραμονής στην ιστοσελίδα (dwell time).
Θα κάνουμε επίσης την ιστοσελίδα σας να φαίνεται τέλεια από κινητά και tablet.
Ήδη η Google αξιολογεί ως βασική έκδοση του κάθε site την mobile. Και είναι λογικό αφού περισσότερες από τις μισές αναζητήσεις γίνονται από κινητό.
Αυτό σημαίνει ότι κάθε ιστοσελίδα πρέπει να είναι responsive (αυτόματα προσαρμόσιμη για κινητά και tablet) ή να διαθέτει ξεχωριστή mobile έκδοση.
Και η mobile version της ιστοσελίδας να έχει καλή απόδοση στην Google.